Vad tiden har runnit iväg! En hel månad sedan jag skrev sist! Ja ja, inte så konstigt heller för jag har jobbat som busen och det har varit full rulle hela tiden! Födelsedagskalas och påsk å jobbing har tagit en hel del tid!
Hilma har blivit stor tjej säger hon...4 år, usch vad tiden går!
Önskar bara att hon kunde visa det också....för nu är hon riktigt slitsam!
Hon bara krånglar och lyssnar....ALDRIG! Men det vänder väll får vi hoppas...honm brukar ha perioder som är skitjobbiga så går det bar en längre tid sen innan det kommer en ny period! hoppas denna snart är slut!
Idag är jag så glad för idag var det min veckovägning och jag har nu gått ner 10,2 kg...och mitt mål när jag startade detta var att jag skulle gå ner 10 kg och nu är jag där! men det har gått ganska smidigt så nu fortsätter ja och ser om jag kanske kan komma ner till den vikt jag vill ha! Alltså ska jag ner 6,3 kg till! KÄMPA PÅ!!!!
Nu känns det verklgen att jag har tappat dessa kilo också....allt går sdå mycket lättre och piggare är man! har minskat totalt 52 cm på kroppen och då är det mätt...navel,midja,bröst och stuss! Så jag är nöjd!!!!
nu ska vi snart gå ut å njuta av det underbara vädret...ev åka å tvätta bilen eller så blir det imorgon fm!
hej så länge!
måndag 12 april 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
