Nu var det ett tag sedan jag skrev men tiden går så himla fort när det är mycket att göra!
December månad bara springer iväg!
Har iallafall skickat in julkort på barnen så nu är det bara hoppas att man hinner få dom så man kan skicka dom i tid! inte det lättaste att få ett bra kort på två vilddjur men det gick till slut...eller ja dom är med på kortet iallafall men kollar kanske inte i kameran precis!
Helgen som var var min jobbarhelg....och det var såååå mycket folk, Fast det är slitsamt när det är det så är det ändå då det är som roligast! och så blir det ju klirr i kassan.....kändes som det var tomt på massor av ställen i butiken så när vårvarorna kommer då finns det plats för dom!
Idag har vi varit på lucia på Hilmas dagis....jättemysigt! Barnen ville inte ge sig att sjunga så det slutade med att det inte bara blev julsånger utan även en massa andra visor! Men barnen fikade och njöt i fulla drag! Flisan var den minsta lilla tomten och vandrade runt och lurade på alla! Tror inte det blir några större bekymmer att skola in henne i januari!
Nu tar vi och laddar för nästa helg....Då är det tomteland som står på schemat! det ska bli så mysigt! Och ännu trevligare är det ju att Linn & patrik med barnen hänger på! Hoppas att det kommer mycket snö så man får den riktiga julstämningen!
Det snöar iallafall idag och har hört på ryktes väg att hela sverige kommer att ha en vit jul....frågan är bara om man ska törs tro det eller inte, men hoppas får man ju lov att göra!
Nu får det snart bli en tur till dagis igen och hämta Hilma! men först ska jag på utv. samtal och höra hur mitt lilla busfrö sköter sig ;)
kram på er!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

visst är det underbart ute nu!! Liker't!! ;)
SvaraRaderaDitt jobb lär ju ha fullt upp,d et förstår jag! Som du vet står den leksaksaffären högt upp på min lista! =o)
Vi ser också fram emot helgen! Vi vuxna lika mycket som barna mest troligt!! Haha.. Kram!!