fredag 4 december 2009

Lite bilder från idag!!

Var bara tvungen att lägga in lite bilder på mina två "snömonster" Zorro och Hilma bygger snögubbe!!


Att bygga snögubbe i uppförsbacke är nått man blir sliten av!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar