Halloj alla...Nu var det dags för mitt svära bloggande igen, den som lever får se hur länge det går denna gången! Börjar alltid så flitigt och sedan dör det liksom ut, kan inte förstå varför ;)
Annars lever livet som vanligt ett spratt med en, inget blir väll riktigt som man tänkt sig! Men det löser sig sa kärringa och dret i badkaret!
Inte blir man piggare och gladare av detta jävla pissväder, och jag som hade villa gå ut och testa den nya vagnen! Som jag verkligen är supernöjd över! Älskar verkligen färgen och dess utförande! (ska se om jag kan få till lite bilder på den)
Nu låter det som jag får försöka fixa till lite mat här i stugan, barnen är inte på det bästa humöret just nu! Men tänkt om dom suttit still lite så kanske de sluppit att bli så utslitna!
Flisan traskar på för fulla muggar och har nu efter några veckors småtraskande kommit på hur kul det är att gå...så nu ska det göras helst hela tiden!
åhhh....glömde ju att säga att igår bokade Linn biljetter åt oss till disney on ice! Och det ska bli så kul!!!
Ha det så länge!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar