
Idag blir Lilla Flisan 11 månader...och jag har ångest de lux! Fattar inte vart tiden tar vägen, men det är väll som folk säger...Du hinner inte blinka från dom kommer och ska låna bilnycklarna;)
Igår var det mitt brorsbarn Oscar´s födelsedag, han blev stora grabben 5 år! Vi var där och grattade honom med paket och smakade på hans traktortårta! Hilma hade sett fram imot kalaset hela dagen s´å hon stod klar i halllen med alla ytterkläder på i en timme innan oss!
Annars idag har jag inte gjort värst mycket. Tyvärr så är Flisan förkyld och har lite feber så idag har vi bara tagit det lugnt! Men jag har lagat symaskinen iallafall så nu slipper jag kasta ut den av vredesutbrott. Den har nämligen tuggat av övertrån efter ca 2 dm sömnade varje gång så den var billig nu.....men det visade sig att det bara var nålen som troligen har fått sig ett litet knäck! Blev så glad att den funkaden så ja provsydde en väska...den blev sådär! Men nu vet jag hur jag kan göra och inte göra!
Ikväll ska jag försöka göra ett sista målarryck med hallen så kanske man kan tapetsera den till veckan! Vill verkligen ha den klar nu!!!!
Hej svejs!!! :)))

stora flisan!! :) Ser fram emot att träffa er på fredag! <3
SvaraRaderaKraaam