Hej svejs!
Idag är humöret lite bättre igen...kan ju inte bli nått annat än glad med det härliga vädret vi haft idag! Men som vanligt så har man massa måsten så man kom inte ut idag heller, men man får ju lite mer energi att även göra nått inne!
Igår fick jag lite målat i hallen så nu ska det bara målas en gång till sedan ska det tapetseras på torsdag...med hjälp av Ingela! Så ikväll ska barnen isäng tidigt och tror inte att det kommer bli så svårt för Hilma var vaken till klockan var 23.30 igår, övertrött som busen så hon orkade inte gå ner ivarv och somna....men nu är hon riktigt sliten så sängen tidigt idag för mina troll!
Trodde ju att jag skulle få vara gräsänka ikväll....men icke då! Han ringde precis hem och sa att han redan var i karlstad så det betyder bara att det inte blir nått vettigt gjort för mig ikväll heller då!!! Har tvättat lite iallafall...och ska som sagt måla lite till!
Hej hej!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar