måndag 30 november 2009

Snart December!

Blir så trött på detta väder...det bara regnar och regnar :( Tänkt va kul man kunde haft om allt som kommit varit snö! Imorgon är det december månad och vi har nästan inte haft nån dag med minusgrader! Blir nog ingen vit jul iår heller.....

Men men nu ska jag sluta gnälla, för snart doftar det pepparkakor ifrån köket! Hilma och Ronny bakar pepparkakor och Lilla Flisan hon sitter som ett litet ljus och tittar på!

Och nu är äntligen datumet spikat för våran Ullaredstripp....ska bli kul! Vi får väll se vilka vi blir som åker men den 7 dec drar jag iallafall!!! ;) Då ska det handlas julklappar...hoppas att jag får dom färdighandlade där nere...vor så gött att få det gjort i tid för en gångs skull.....hör ju till dom som annars brukar springa som en yr höna och fixa allt den 23 december! Men efter turen ifjol den 23:e när jag gick och julhandlade med värsta värkarna så har jag lärt mig att det kanske inte gjorde nått om man varit i tid med det!!!

Hej så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar