tisdag 15 december 2009

Trött!!!

jaha då har man ont i halsen då...men det är inte så farligt....MEN skulle gärna vilja veta vart denna trötthet kommer ifrån! Är så himla extremt trött, och jag som alltid har så många måsten!
Så idag tog tröttheten över och det har inte hänt ett skit mer än att jag målade de sista penelskivorna. Men men så är det, så imorgon så har jag ännu mer måsten!

Men nu är iallafal panelen på plats i hallen nu ska den bara målas en gång till och sedan ska listerna till den upp...SEN ÄR DEN KLAR"!!!! jihaaaaa
(ska lägga ut bilder när den är helt klar)

nej nu får det nog bli en varm dusch och sedan sängen för att se om man kan bli lite mer utvilad!

hej svejs!!!

2 kommentarer:

  1. noooovember!(december??...) :-/ Man är ju inget annat än hänging, trött och grinig.. :-( Men snart är det lugnare.. när vi grejat färdig!! :)) ..Väntar på bilder!! :)) Kram!

    SvaraRadera
  2. japp...det kommer bilder när den är helt klar!!! trött å grinig det är förnamnet...men snart är det tomteland som gäller då vänder nog humöret på oss! kram

    SvaraRadera