Japp, igår var vi till Ullared...(jag, Ingela, mamma,svägerska och hennes mamma)
Vi åkte kl 03.15 och det visade sig att det var perfekt tid att åka, vi kom nämligen fram 07.45 och de öppnar kl 08.00 så det kunde inte ha blivit bättre! Det var lite kö innan de öppnade men den försvann med en gång när de slog upp portarna så vi gick rakt in och shoppade! Det var nästan inge folk fram till kl 11...då började bussarna komma så då blev det lite spring! Men det var ändå inga problem, jag såg ju framför mig innan vi åkte att det skulle bli ett enda kaos!
Men kaos....ja det kanske man inte ska säga men...TATTARLASS DELUX det var vi det! Vi hade hur mycket plats som helst tyckte vi men våran minibuss var fylld i stort sett efter första omgången shopping! Folk gick förbi våran buss och pekade och fnittrade...hahahaha....Så är det när hajkon taikon är ute på tur!!!
Men som sagt...fick mycket bra grejer för pengarna...och de flesta julklapparna är fixade, GÖTT :)
Idag är jag ganska nöjd på shopping men var tvungen iväg och fixa en tomtedräckt till Hilma, lucia till helgen och julkort ska fixas! Tyvärr så var ju alla tomtedräcktar slut i Ullared! Men vi fick iallafall tag i en så nu ska det tas kort imorgon!
Efter det julpyntade vi lite och fick fram lite tomtar och juldukar!
Hann även med att fixa till några julgrupper...så nu har jag äntligen lite julmysigt här!
Och hallen börjar ta form...och den blir så bra, SUPERNÖJD!
Hoppas bara på att jag ska hinna med en tur till ikea denna veckan så jag kan köpa mig en byrå som jag har kollat ut, så jag får det som jag vill när det är helt klart!!!
Nu ska det faktiskt bli ryggläge i soffan en stund innan det blir sängen!
Hej svejs!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Låter supert det!!! :)) ullared är verkligen en grej för sig själv! ;)
SvaraRaderaJag funderar på att åka till ikea också inom det närmsta.. ska vi sammanslå? Kram!
Halloj, har faktiskt tänkt mig till Ikea denna veckan...beroende på om jag får vagnen såld eller inte....fattig annars ;)
SvaraRaderaTänkte ev sticka torsdag eller fredag...det bästa vore om de kollade på den imorgon så kunde vi ev åka på fredag! skulle det passa dig isåfall!? kram