onsdag 24 februari 2010

Evigt rinnande näsor!

Är så trött på rinnande näsor...tror barnen har varit snoriga sedan jul, och inte verkar det bli nått bättre! Har vabbat idag..ingen av dom är direkt sjuka men Flisan hade en liten febertopp på 38.1 i går mosre så därför fick det bli en extra dag hemma! men imorgon får det lov att bli dagis igen! Vi går på väggarna snart så nu behöver vi luftas på varsitt håll ;)
Vi gick iallafall ut en tur i det underbara vädret idag...det var ju faktiskt +1 i solen....UNDERBART!!! :)))

Igår var jag och tog en simmtur på 2000m och har även tänkt att försöka hinna med en liten simmtur imorgon också, innan jag börjar jobba! Ska lämna Barnen tidigare på dagis för att Hilma ska få vara med i tvärgruppen....hon missar ju allt det roliga annars eftersom hon kommer till lunch! Får väll se vad jag hinner med innan jobbet men först och främst ska jag ner å ta nya strumaprover! det var alldeles för länge sedan jag gjorde det!

hej svejs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar