NOG MED SNÖ, TACK!!!
Har nu varit ute och tillbringat en stor del av morgonen med att skotta av ett garagetak...det låg väll ca 70-80 cm snö på det och tungt som bara F**! Men nu är det gjort! Göbben står nu på hustaket och skottar av det så nu ska det väll snart vara klart förutom att allt man skottar ner måste ju också bort från typ trappen och gången ner till parkeringen! Hade tänkt att jag skulle åka ner till simhallen och simmat idag på fm men skippar det för jag är helt slut i armar å rygg efter garagetaket!
Igår tog vi en helt oplanerad tur till Karlstad...Göbben skulle en tur in på biltema och handla lite saker till nybygget (folkracebilen)! Men vi blev minst sagt kortvariga där inne för där gjorde de om så man hittade ingenting å inte tog man sig fram till alla hyllor heller....men lite småplock fick han väll tag i! Sedan blev det ikea en snabbis, har ju varit där flera turer nu för att jag skulle ha ett par korgar som jag inte har funnits när jag varit där! MEN nu fick jag det så nu blev det ordning å reda på våran hatthylla också! GÖTT!
Har ju min "unnarhelg nu så jag vet inte vad vi ska äta för gott ikväll...hmmm får fundera lite på det!
Kram på er!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar