Ja då var det måndag igen och för mig innebär det vägning och mätning på morgonen! och är väll ganska nöjd med resultatet nu....1,4 kg och sammalagt 7 cm på kroppen, det får väll duga!
Och idag är det 10 dagar kvar tills jag har "bantat" i en månad! ska bli intressant att se vad månadsresultatet blir! Men det är så gött för nu har jag kommit över det jobbiga och tycker att det att det går ganska lätt att hålla sig undan vissa saker och det är även lättare att motionera....
Igår var vi på Disney on Ice i karlstad, och det rekomenderas verkligen! värt varje krona...Hilma var supernöjd och blev väldigt bortskämd....men skitsamma det var hennes dag :)
Ska försöka lägga ut lite bilder senare...
Har nog världens tråkigaste blogg, orkar aldrig krångla med bilder mm hahahaa
Men jag har inte tänkt att bli nån proffsbloggare heller;)
nej nu ska jag ta tag i den stora stora tvätthögen!
ha de gött....:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar