Japp! eftersom inte resultatet blev riktigt som jag ville på vågen idag så sa mitt samvete att nästa måndag...då fan* ska det vara ett bättre resultat! Så när gubben kom hem drog jag till stan på badhuset för att simma! Simmade 1250 meter! Tyckte inte jag var värst sliten men när jag klev upp ur bassängen så var mina ben som gummi.....Men jäklar så gött, det ska ju kännas....Pinsamt bara att man är så jäkla otränad!!!
Och när jag ändå var där så passade jag på att sola en sväng....ja är ju inte direkt förtjust att ligga i solarium men mina eksem blir betydligt bättre utav det så det är väll bara att pina sig lite!
Hann tom en snabbis och hälsa på Majsan i den nya lägenheten som hon flyttade in idag!! Så lite kaos var det men det kommer att bli superbra! Jättefin lägenhet!!! :)
Och fick mig faktiskt ett vinglas kaffe också ( ja du läste rätt) I flyttkartongernas kaos så fick det bli ett rödvinsglas med kaffe....men men det smakade kaffe av det med! hihihhi MAN TAR VAD MAN HAVER!!!!
Nu ska det snart sovas här! Godnatt alla goa å glaé vänner!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar