Så kan man uttrycka sig när man har fuskat med bantningen! Denna veckan tog jag endast 0,5 kg och 1,5 cm på kroppen...sämsta resultat än så länge! Men det har ju sina förklaringar! Har inte alls rört på mig som jag ska denna vecka...pga av jobb och en extrem huvudvärk på eftermiddagarne sedan onsdag! Det blev bara två turer till simhallen! Men det finns inga ursäkter! Har helt enkelt tyckt att det varit lite tungt att banta!!! Sugen på allt och hungrig hela tiden...så har denna veckan varit!!! Ha ha ha!
Måste ta nya tag nu!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar