Kan ju bara säga att det känns verkligen som om våren är här nu....och det är ju så UNDERBART :)
Har varit ute med barnen idag, men tyvärr är dte lite för mycket snö för att Flisan ska kunna röra sig som hon vill! Men hon höll ut i en timme idag iallafall!
Sedan gick vi in så hon fick sova, hade tänkt att hon kunde få sova ute i vagnen egentligen men hon hade lyckats att blötaner sig så vi var tvungna in å få av de blöta kläderna!
Under tiden hon sov gjorde jag om bloggen lite men få tyvärr inte till den som jag vill ha...Är helt enkelt för okunnig inom detta område! Får väll fråga nån som kanske vet! Resten av dagen ska det bar mysas å småplocka lite, ska se om jag kanfå till en promenad men Ronny var tvungen att greja lite så vi får se hur det blir med den saken! Imorgon är det jobb som gäller så då blir det svårt att få till nån träning tyvärr...men är ju ledig hela helgen så jag får väll köra extra då!
Ha det så gött å njut av det fina vädret!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar