onsdag 3 mars 2010

Jobb!

Idag ska det jobbas...ska bli kul eftersom det inte blev nått förra veckan för då vabbade jag! Alltid kul att sälja leksaker och nu börjar ju vårsakerna rulla in också! Så om man inte kan få det ute så får man försöka få det på jobbet!

Sitter å drömmer mig bort och tänker på om all snö varit borta å det varit grönt å fint ute och folkrace säsongen vore igång för fullt...LÄNGTAR!!!!
Vill ut i depåerna nu å träffa allt trevligt folk!
Så blir det när man sitter å tittar på gamla kort!
Sitter å tittar när Hilma är bebis! Om en månad är hon 4 år, usch vad tiden går!
Ska lägga ut lite bilder när hon var bebis och även på Flisan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar