Då var veckans vägning gjord och är väll sådär nöjd...skulle gärna ha tagit lite till men brukar ju ta lite mindre varannan vecka och detta var en sånn vecka så det är väll bara att acceptera! Total viktnedgång är nu 6,5 kg och 38 cm på kroppen! Så det börjar ju likna nått! Hoppas verkligen inte att det stannar upp än för det är helst 10 kg kvar att ta! Hinner nog inte ta det innan sommaren men man kan ju hoppas att man tar så mycket som möjligt iallafall!
Är lite depp på all snö som kommit och mer verkar det ju komma...det blir ju aldrig ett slut på detta! Vill ha vår nu....allt blir så mycket lättare å man får mer energi...NU tycker jag bara allt går tungt! Känns som en evighet innan allt detta blir borta!
Enda positivt med det är att man får bra träning när man skottar bort skiten!!!
Och skotta är precis det jag ska försöka göra när lillknart sover!
Hje så länge
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar