fredag 4 december 2009

Äntligen är tapeten uppe!!


Tjo hej...nu äntligen är den på plats...tapeten alltså! Är lite trött i ögat idag för jag var uppe till kl två inatt och tapetserade! Men skam den som ger sig! Det var inte den lättaste tapeten att sätta! Ingela kom vi 18- tiden igår och vi började sätta upp tapeten, tidsoptimister som vi är så trodde vi att det inte skulle ta så långt tid, men oj vad fel vi hade! När klockan var halv nio så var Ingela tvungen att åka och då var vi inte ens halvägs i våran lilla hall....


Men stönig som jag är så tänkte ja att jag provar lite själv så långt jag orkar, och som vanligt så klarar jag inte lämna nått innan det är klart! Det resulterade i att klockan blev två inatt innan jag var klar! Men nu är den där...och det känns så gött....

Trotts lite trötthet så är ju humöret på topp idag...vaknade ju av att Hilma kom in och sa...- Mamma det är snö ute! Och gissa om lilltjejen var nöjd...men först var det kalenderöppning som stod på schemat, för det missar hon inte!
Men sedan var det utgång som gällde, vet inte riktigt vilken av Hilma och Zorro (katten) tyckte att det var roligast med snö! Zorro jagade alla snöflingor och snöbollarna som Hilma skulle göra snögubbe av!!!


2 kommentarer:

  1. kan förstå om du var trött! men det såg ut att bli väldans fint!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, ja nu börjar vi få upp panelen så det ser ut som det kommer bli väldigt bra...är supernöjd än så länge!

    SvaraRadera