måndag 25 januari 2010

-2kg

Idag var det vägning och mätning som gällde efter en veckas "bantning" som jag egentligen inte vet om jag kan kalla bantning! Jag har slutat med dricka och godis och försöker äte en riktig middag om dagen sedan byter jag ut resterande mål med naturdiet el frukt! Resultat blev det ju faktiskt.....- 2 kg och dryga 10,5 cm sammanlagt mätt på fyra olika ställen! ME LIKE:)
En stor anledning är nog också att jag har varit duktig att ta mina struma tabletter som jag ska ( hör inte till vanligheterna)! Har även promenerat 5 km fyra dager denna veckan!
Nu hoppas jag bara att jag orkar hänga i och fortsätta!

Och denna veckan drar jag igång att jobbar efter min mammaledighet som har gått alldeles för fort! Inskolningen av Felicia klarades av förra veckan och den gick bra! Lite ångest har man att hon ska behöva börja när hon är så liten...men ekonomin sätter stopp för nått annat så det är bara att börja knega igen ;) Men det ska faktiskt bli roligt också, har ju goa jobbarkompisar som man saknar, sen så jobbar jag ju inte heltid så de kommer ju inte behöva vara varje dag på dagis heller!

Nu ser jag fram emot en trevlig vecka och ledig helg!
Imorgon drar vi till Karlanda och hälsar på Linn och barnen...Felixen ska ju få sitt 1-årspaket också......Bättre sent än aldrig ;)

Ha de:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar