fredag 29 januari 2010

Undrar!

Sitter och funderar på om jag verkligen kommer att gå ner nått mer denna veckan...känns inte så för att jag har haft svårt att komma ut att röra på mig! I måndags tog jag med Ingelas vovve Zombra och gick i en timme och tio minuter...det var så mysigt! Önskar verkligen att jag hade hund själv men tyvärr finns det ingen tid till det just nu....det skulle bara bli synd om den! Men nån gång så ska jag ha vovve!
Idag ska jag försöka iallafall att komma ut en sväng...pratade med Ingela förut och hon skulle nog hänga på, gött med sällskap!

Nu har jag städat lite inför helgen och ska snart hoppa in i duschen för jag måste ta en tur till stan och handla lite mat! Annars ska jag bara njuta av min lediga helg med min familj! Imorgon ska ev barnen med Ingela och jennie på badhuset så jag och gubben drar nog till isen och kör lite bil och grillar korv! Ska bli riktigt kul!
Och Hilma längtar som bara busen på att få komma till badhuset! Flisan har aldrig varit på badhuset så det ska bli kul att se vad hon tycker om det! Hon kommer säkert att gilla det, när hon badar här hemma så är hon sjövild! det spörs och se!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar