fredag 8 januari 2010

Fortfarande FÖR kallt!

Ja...-27 grader är inte nått man går ut i precis! Och jag som hade tänkt att man skulle kunna åka pulka mm! Ja ja man kan ju vara inne och mysa men man blir fort trött på det!

Men ikväll ska det faktiskt bli riktigt trevligt! Vi ska nämligen ut och Bowla med jobbet! Skitkul :) Roligast av allt var att alla kunde för en gångs skull bli med! Vi får väll se vem som vinner denna gången! Förra gången vi var iväg var det ju jag...hahaha Flyt kallar man sånt! Jag har absolut inte bowlat mycket! Så det lär ju inte hända igen!!! men tävlingsmänniska som jag är så ska jag göra mitt bästa ;)

Väntar nu på att gubben ska komma hem från jobbet! Trodde att han slutade kl 14 på fredagar men det hade visst blivit nytt för dom nu efter nyår och på det nya stället! nu ska de sluta fyra varannan fredag och kl tolv den andra....det är nog ganska bra! Eftersom jag jobbar varannan helg så blir det ju bra om jag kanske också kan få till mitt schema så att jag inte jobbar den fredagen han slutar tidigt så får vi en långhelg tillsammans! ja det spörs och se hur det blir!

Nu ska jag i allafall snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning snart!!! Jihhaaa

Se upp för kylan och slicka inte på nått ute nu.....för då är det kört! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar