söndag 31 januari 2010

En helg på isen!

Jag det är helt underbart när man kan vara på sjön å köra bil....:))))
Var iväg hela dagen igår och han ta en hel del varv och det är ju så himla kul! Lång och kul bana och mycket folk, precis som det ska vara! Tror vi var närmare 30 bilar imellanåt!
Nu ska vi packa för en heldag igen, men idag får båda småtrollen bli med....får väll se hur det går med den saken...blir säkert inga problem tror jag, inväntar med sovinga på lilldrutt så kanske hon kan sova ute i vagnen en stund när vi kommer fram!

Nej nu får jag fortsätta med lite packning...;)

hörs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar