måndag 1 februari 2010

48 timmar!

Jaha ja vi hade som sagt ewn trevlig helg på isen med massor av bilåkande...kul kul!
Helgen kunde ju ha avslutats på ett bättre sätt...Flisan spydde nämligen ner hela mig ute på isen så det var bara att slänga in barnen i bilen och hem! Hon spydde i ca 5 timmar sedan vände det och hon är lika pigg som vanligt igen! Men nu är det bara att vänta i 48 timmar och hoppas att denna skiten är över för iår nu! Stackars liten har haft det för andra gången nu på en månad!

Idag var det andra vägningen och mätningen...och hader inga större förhoppningar på att jag hade gått ner nått eftersom jag varken haft lika mycket tid att gå ut och röra på mig! Och detta var ju min helg som jag får lov att unna mig lite god mat! Har sagt att varannan helg när ja är ledig så får jag det...annars kommer jag inte palla om inte jag har nått att se fram imot. Men vägning och mätning stod på schemat idag och nu är det gjort...usch!
Resultatet blev bara 0,8 kg och 4,5 cm på kroppen mätt på fyra olika ställen! Ja ja...skulle ju önska att resultatet hade varit lite mer...men samtidigt får man ju vara nöjd att det minskar nått!

kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar