Japp vad ska man säga...bloggtorka ;) Nej faktiskt inte men grymt med tidsbrist...det är nått varje dag! Julen och nyår har varit bra men synd att säga att man blir utvilad!
På juldagen fyllde ju lilla Flisan 1 år...så nu har jag ingen bebis längre! Tyvärr var stackarn snorig som bara den och sleten efter julen så det var nog mest bara jobbigt att fylla år tror jag! Men hon fick många fina paket i alla fall! och den 10 jan börjar inskolningen på henne!
Idag har jag börjat städa bort julen....hade tänkt spara granen nån dag till men den for ut i farten så nu är det bara gardiner och dukar som ska bytas! Det är mysigt när man plockar fram det men gud så gött det är att få bort allt. Det blir så himla rotigt utav alla tomtar mm!
Nu väntar jag och Flisan att Ronny och Hilma ska komma hem....Hilma blev med farmor när vi mötte dom i Ch-berg så hon har varit där idag. Ronny skulle hämta henne efter jobbet så vi får väll se om han får med henne hem.....hon är just för tillfället ganska utråkad men imorgon ska hon få åka på dagis och det har hon längtat efter! Det är ju så kallt ute så det är inte lätt att hitta på nått nu när flisan är vaken! Hoppas det blir lite varmare snart så man kan åka pulka mm!
ha det så gôtt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar