Ja då har det gått en månad sedan jag började försöka banta...och jag är faktiskt nöjd med resultatet! Har gått ner 5,2kg och tagit 30,5cm på kroppen totalt....har då mätt Bröst,midja, navel och stuss! Jag var så rädd för att jag skulle gå ner över rumpan....jag har ju ingen rumpa, men det är ju där det brukar ta.....Men där har jag bara tagit 4 cm sedan är resten tagit på överkroppen och det är ju där jag vill gå ner så jag är nöjd! NU ÄR DET BARA ATT HÄNGA I Å KÖRA PÅ, JIHHAAAA!! :)
Denna veckan hade jag tänkt att jag skulle ha åkt å simma efter jobbet på onsdag, de har klassisk simmning från 19.45 på badhuset! men tyvärr så har jag gått och blivit lite förkyld så det kändes bara onödigt! Det är ju min jobbarhelg så jag vill inte bli sjuk för då förlorar man så mycket pengar, det är ju på helgerna man tjänar bra! Men men så är det....får ta nya tag när jag är piggare! Idag blir det ev en promenad med Millan efter jobbet, alltid nått iallafall!
Nu ska jag ta och ge mina troll frukost sedan blir det dagis för deras del och jobb för min!
Ha det!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

jag blir alldeles imponerad!! Du är jätteduktig! :) Kramen!!
SvaraRaderatack tack...det känns bra nu..men tyvärr så är det lång väg att kvar! Önskar att man bara kunde trolla bort alla kilona bara så där!! Vipps liksom!!! ;) Kram kram
SvaraRadera